چند روز پیش با اعلام روابط عمومی  باشگاه فولاد در تست دوم کرونای اعضای تیم فولاد خوزستان، تست ۲ بازیکن و سه عضو کادر اجرایی مثبت اعلام شده بود اما اکنون مدیرعامل فولاد اعلام کرده است که در سومین تست، تمام بازیکنان در سلامت هستند و تنها ۲ نفر از اعضای کادر رسانه‌ای نیاز به تست مجدد دارند.

به گزارش ایسنا، سعید آذری با اشتراک گذاشتن پستی در صحفه شخصی خود در اینستاگرام خود، اظهار کرد: مراقبت، سختی‌گیری در راه هدف، تلاش کادر پزشکی و همکاری قهرمانان و مدیریت کادر فنی، باعث شد نتیجه تست های سوم قهرمانان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان که روز گذشته هشتم خردادماه انجام شد، خوشبختانه منفی اعلام شود.

وی با بیان این‌که فقط ۲ مورد از اعضای کادر رسانه ای تیم نیاز به تست مجدد دارند، افزود: قهرمان و کادر در حاشیه امنیت کامل هستند و تمرینات با جدیت پیگیری می‌شود و آماده مبارزه خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: هواداران باهوش و واقعی فولاد مراقب تحرکاتِ جمعی فرصت طلب و هوادارنما که به دنبال منافع شخصی هستند، باشند. مخصوصا افرادی که طی روزهای گذشته تلاش کردند با شایع پراکنی در سطوح مختلف انسجام مثال زدنی فولاد را خدشه دار کنند.

وی گفت: این بار هر دو نوع تست PCR و IGG انجام شد و نتایج هر دو نوع تست منفی بود. فولاد خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبت های لازم برای روزهای سخت آماده می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.