در حالی که گفته می شود که انتقال محمد محبی بازیکن تیم فوتبال سپاهان به گرانادا اسپانیا منتفی شده است اما مدیربرنامه های این بازیکن نظر دیگری در این باره داد.

مدیربرنامه های محبی درباره اینکه درخواست مالی این بازیکن مورد موافقت باشگاه گرانادا اسپانیا قرار نگرفت در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مکاتبه ای با باشگاه گرانادا در مورد مبلغ قرارداد محبی نکردیم و این موضوع را تکذیب می کنم.  

او درباره اینکه گفته می شود تعلل باشگاه سپاهان باعث منتفی شدن انتقال محبی به باشگاه گرانادا شده است، گفت: من در این باره نمی توانم صحبت کنم چون محبی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و این باشگاه تصمیم گیرنده است. همچنین محبی با اجازه قلعه نویی و باشگاه سپاهان می تواند به تیم دیگری انتقال یابد.  به هر حال صحبت درباره این موضوع از طرف من به عنوان مدیربرنامه محبی حرفه ای نیست.

 

مدیربرنامه های محبی گفت: ما دوست نداشتیم که پیشنهاد گرانادا رسانه ای شود اما بعضی ها شیطنت کردند و این قضیه را  اعلام کردند. در حال حاضر محبی پیشنهادات دیگری هم دارد اما این موضوع را رسانه ای نمی کنیم. محبی تمرکزش روی بازی ها است و بعد از پایان فصل درباره پیشنهادها تصمیم می گیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.