به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی روز یکشنبه در حالی بار دیگر از دونالد ترامپ انتقاد کرد که رئیس جمهور آمریکا بخشی از تعطیلات آخر هفته خود را به انتشار توئیت و بازی گلف اختصاص داده است آن هم در شرایطی که تلفات ویروس کرونا در این کشور از مرز ۱۰۰ هزار نفر گذشته است.

بر اساس این گزارش، بایدن با انتشار توئیتی خطاب به ترامپ نوشت: ریاست جمهوری به چیزی فراتر از توئیت کردن شما از میدان گلف نیاز دارد.

ترامپ تصمیم گرفته است تا تعطیلات روز یادبود را در باشگاه خصوصی گلف خود در ویرجینیا سپری کند.

بایدن افزود: ریاست جمهوری چیزی فراتر از توئیت کردن از باشگاه گلف شما است. ریاست جمهوری مستلزم قبول کردن مسئولیت نهایی برای اتخاذ بزرگترین تصمیمات در جهان است. دونالد ترامپ برای این کار آماده نیست. به شما قول می دهم که من برای این کار آماده هستم.

انتقادات صریح بایدن در شرایطی است که ترامپ روز یکشنبه توئیت هایی را منتشر کرده و در آنها به شدت به مجری و خبرنگار شبکه ام اس ان بی سی و همین طور جف سشنز دادستان کل سابق آمریکا حمله کرده است.

ترامپ همچنین دموکراتها و برخی فرمانداران ایالتهای آمریکا را متهم کرده است که با فشار برای برگزاری الکترونیکی انتخابات، عملا زمینه لازم برای کلاهبرداری و تقلب در انتخابات را فراهم می کنند.

این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که برگزاری الکترونیک انتخابات بهترین راهکار برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا است.

ترامپ اواخر روز یکشنبه پاسخ توئیت های بایدن و سایر دموکراتها را داد و نوشت: بایدن خواب آلود و نمایندگان و همفکرانش اطلاعات نادرستی را درباره گلف بازی کردن من منتشر کرده اند. آنها تصور می کنند که من همواره باید در کاخ سفید باشم. چیزی که آنها نمی گویند این است که من برای نخستین بار در 3 ماه گذشته گلف بازی کرده ام.

ترامپ در ادامه از باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا نیز به خاطر گلف بازی کردن در زمان شیوع بیماری ابولا انتقاد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.