به گزارش  القدس العربی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در آغاز اولین محاکمه وی به خاطر پرونده فسادش، خود را از اتهامات مبرا دانست.

بر اساس این گزارش؛ نتانیاهو در حالی که در احاطه گروهی از وزیران حزب صهیونیستی لیکود قرار داشت، قبل از اینکه در برابر کمیته متشکل از سه قاضی قرار گیرد، در برابر دوربین های تلویزیونی، قرار گرفت.

وی هنگام رسیدن به سالن دادگاه، «آویخای مندلبلت» مشاور قضایی کابینه را به همسویی با طرفهایی که نامشان را فاش نکرد، برای براندازی خود و دادن قدرت به راستگراها متهم کرد.

نتانیاهو درباره اتهامات رشوه و خیانت در امانت و کلاهبرداری هم گفت: این تحقیقات از لحظه اول فاسد شده و جعل شده بود! این اتهامات حمله ای از سوی رسانه های وابسته به راستگراها و رقبای سیاسی است زیرا من رکوردی در دوره تصدی نخست وزیری اسرائیل زده ام!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتهامات علیه خود را تلاش برای کودتا توصیف کرد و خطاب به خبرنگاران صهیونیست گفت: من اینجا به عنوان نخست وزیر شما هستم و سربلند و استوار هستم و اتهامات را پشت سر خواهم گذاشت و دوره کنونی نخست وزیری را ادامه خواهم داد!

القدس العربی گزارش داد: این در حالی بود که هواداران و مخالفان نتانیاهو در اطراف دادگاه محل محاکمه نتانیاهو که شاهد تدابیر شدید امنیتی بود، دست به تظاهرات زدند. نتانیاهو ۷۰ ساله یک هفته پس از اینکه در راس کابینه اسرائیل قرار گرفت، مجبور به قرار گرفتن در برابر دادگاه شد. نتانیاهو متهم به دریافت رشوه و کلاهبرداری و خیانت در امانت است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.