مصطفی طاهری، امروز در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه زنجان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مخابرات منطقه زنجان به اهمیت ارتباطات در جامعه امروز و نقش اثرگذار آن در فرهنگ اجتماعی و سیاسی کشور تاکید کرد.

وی افزود : با توجه به اهمیت فضای مجازی، به دنبال تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم خواهیم بود.

در ادامه سرپرست مخابرات منطقه زنجان به بیان عملکرد یک‌ساله گذشته مخابرات منطقه زنجان در حوزه‌های تلفن ثابت ارتباطات سیار، دیتا و فیبرنوری پرداخت و افزود: در سال ۹۸ رخدادهای خوبی را در عرصه‌های ارتباطات استان زنجان شاهد بودیم که آثار آن در سطح استان قابل لمس است.

همایون دلجویی خاطرنشان کرد: نوسازی شبکه تلفن همراه (Swap) از گام‌های موثر مخابرات منطقه زنجان در سال ۹۸ بوده که با همت و تلاش کارکنان مخابرات منطقه زنجان به نتیجه ارزشمند رسیده است.

وی ادامه داد: مخابرات منطقه زنجان در راستای ارائه خدمات و اینترنت به شهروندان فعالیت‌های اثربخشی را انجام داده که در نتیجه آن، ۵۴ درصد سرویس اینترنت مشترکین استان زنجان توسط مخابرات عرضه می‌شود که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد داشته که این امر نشان از توان بالای مخابرات در ارائه خدمات اینترنتی است.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان افزود: در ایام پیش از نوروز که بیشتر خدمات در بستر اینترنت بود، خوشبختانه هیچگونه قطعی اینترنتی روی نداد و برای ارائه سرویس‌های با کیفیت، تمهیدات لازم برای بهره‌گیری مشتریان انجام شد.

دلجوی در ادامه به معرفی سرویس‌های نوین دیتا پرداخت و از مزایای FTTH ، VDSL سخن گفت.

وی، اجرای پروژه ارتقای سایت‌های اتوبان قزوین- زنجان از ۲G به ۳G و ۴G و همچنین اجرای فیبرنوری در قالب طرح uso در مسیر گرماب به زرین رود، زرین آباد ایجرود تا سجاس، سارمساقلو-سهرین، ارمغانخانه- مشکین و قیطول – قره‌بوطه بخش دیگری از اقدامات مخابرات منطقه زنجان را در سال ۹۸ خواند.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان تصریح کرد : با تلاش‌های صورت گرفته، از بهمن ماه سال گذشته، با همکاری استانداری زنجان و  شرکت برق منطقه‌ای، فیبرنوری شهرستان طارم نیز دو مسیره شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.