آنتونی استوکس، بازیکن ایرلندی پرسپولیس در بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ برای سلتیک بازی می کرد و در این سالها موفق شد ۵۸ بار نیز برای این تیم بزرگ بازی کند. اما جان هیوز این بازیکن را ستاره بااستعدادی خواند که قدر خودش را ندانسته است.

جان هیوز گفت: "من هرگز نمی دانم چگونه به شما بگویم که استوکس در ۹ بازی اول خود موفق به گلزنی شد و این نشان می دهد زمان چقدر سریع می گذرد. او تنها ۳۱ سال دارد و هنوز هم می توانست در سلتیک حضور داشته باشد. من خودم در سن ۳۱ سالگی به سلتیک رفتم و آنجا بود که به اوج دوران ورزشی ام رسیدم.

او شاید به خودش بگوید باید بیشتر در سلتیک بازی می کرد و بازی های بیشتری در این داشت، اما یکی از با استعدادی ترین بازیکنانی است که من با آنها کار کردم. اگر استوکس اراده بیشتری داشت این اتفاق رخ می داد.

استوکس می توانست حرفه درخشان تری داشته باشد اما شرایط برای او نیز مانند همه نوابغ و شبیه جورج بست پیش رفت. من با استوکس در این سالها در تماس بوده ام، اما اخیرا کمی ارتباطم را با او از دست داده ام.

استوکس یک پسر بزرگ با اخلاقی سرکش اما دوست داشتنی بود که تا هر زمان که ممکن بود در تمرین حضور می یافت. من هرگز با استوکس مشکلی نداشتم. من بارها از خود او می خواستم قدر خودش را بداند و استوکس به من می گفت هنوز یک بازیکن جوان است. شما باید مراقب چنین بازیکنانی باشید تا وقتی که سایر بازیکنان آنها را بپذیرند، زیرا آنها می دانند که چنین بازیکنانی برنده مسابقه هستند. استوکس در همان بازی های ابتدایی موفق شد گل های فراوانی به ثمر برساند و سه هت تریک نیز به ثبت رساند."

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.