گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس درباره جدایی خود و همینطور برخی اخبار و حواشی مانند مذاکره با فدراسیون فوتبال سخن گفت.

*ممکن است در ابتدا درباره دلایل جدایی تان صحبت کنید؟ آیا مسائل مالی نقش مستقیمی در جدایی شما از پرسپولیس داشت؟

دلیل اصلی جدایی من از پرسپولیس اتفاقاتی بود که باعث سلب اعتماد من نسبت به مدیرعامل باشگاه شد. مسلما مشکلات مالی وجود داشتند و من در مدت حضورم کمک کردم تا مدیرعامل وقت مشکلات را حل کند و دستمزد بازیکنان، کادر پزشکی و کارمندان را پرداخت کند. من همیشه به حرف های او اعتماد می‌کردم. این مسئله و احترام زیادی که برای باشگاه و بازیکنان و هواداران قائل بودم، باعث شدند نسبت به مربیانی که در شرایط مشابه من بودند، بیشتر تحمل کنم.

*در آن مقطع چه چیزی باعث اختلاف شما و مدیرعامل وقت شد؟

مشکل سلب اعتماد من نسبت به ایشان بود. همیشه به حرف هایش اطمینان داشتم، اینکه می گفت مشکلات باشگاه را حل خواهد کرد اما با گذشت زمان متوجه شدم نه تنها مشکلات حل نشدند بلکه به من به عنوان فردی حرفه ای بی احترامی می شد. این مسئله باعث شد علی رغم اینکه هدف من ادامه راه و کسب قهرمانی بود، مجبور به ترک پرسپولیس شوم.

*این روزها خبرهایی مبنی بر شکایت شما از پرسپولیس مطرح شده است. این موضوع به کجا رسیده است؟ آیا برای دریافت مطالبات خود حاضر به مذاکره هم هستید؟

وکیلم به مسائل حقوقی رسیدگی می کند و خبر جدیدی در این مورد ندارم. چیزی که می توانم بگویم این است که من همیشه اهل مذاکره بوده ام.

*در هفته های اخیر شایعه ای مطرح شد مبنی بر اینکه شما برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون ایران مذاکره کرده اید. این موضوع را تایید می کنید؟

خیر من هرگونه مذاکره با فدراسیون ایران را تکذیب می کنم. همان طور که همیشه گفتم، من روحیه رقابتی و کیفیت فوتبالیست های ایرانی را تحسین می‌کنم. مسلما ایده جذابی خواهد بود که بتوانم روزی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.