سردار "حسین اشتری" در جلسه ارائه راهکارهای تحقق شعار سال ۹۹ (جهش تولید) گفت:  مطالبی که در این جلسه مطرح شد حاکی از کارشناسانه بودن آن و دلسوزی افراد برای حل مسائل موجود است امیدواریم بتوانیم بخشی از این مشکلات مطرح شده را به نحو مطلوب و با برنامه ریزی دقیق و اصولی رفع کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه ارتقاء امنیت و تدوام آن را در جامعه به عهده دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی موضوعات و مسائل اجتماعی را قبل از وقوع پیش بینی و پیشگیری می کند این در حالی است که در سال‌های اخیر علاوه بر موضوعات اجتماعی با موضوعات اقتصادی نیز روبه رو بوده ایم که باید در راستای حل مشکلات اقتصادی موجود نیز با آمادگی وارد میدان شویم.

وی به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید اشاره و تصریح کرد: ما موظف هستیم که در راستای تحقق شعار سال تمامی ظرفیت‌ها و دستگاه‌های مربوطه را پای کار بیاوریم و از تولیدکنندگان داخلی قاطعانه حمایت کنیم.

مقام عالی انتظامی کشور در ادامه با اشاره به ورود تعداد قابل توجهی از شهروندان به بازار بورس، تاکید کرد: ناجا متولی برقراری نظم و امنیت و به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار در کشور باید با برنامه‌ریزی دقیق، خسارت‌های احتمالی را پیش بینی و در نهایت پیشگیری و درمان کند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در زمینه بورس به خوبی ورود پیدا کرده و هشدارهایی هم به شهروندان داده است، تاکید کرد: مردم باید آگاهانه وارد بازار بورس شوند و تمامی سرمایه خود را وارد این بازار نکنند چرا که بازار بورس برای آنها زودبازده نخواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.