سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:١۵ دقیقه امروز یک حادثه آوار در خیابان اسکندری شمالی- خیابان امیرلو، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان این که محل حادثه قطعه زمینی به وسعت ٣٠٠ متر بود که به عمق حدود چهار متر گودبرداری شده بود گفت: در ضلع غربی این زمین ساختمان مسکونی قدیمی و سه طبقه وجود داشت که بر اساس اطلاعات اولیه افرادی در یک طبقه از آن ساکن بودند. به یکباره بخشی از این ساختمان دچار ریزش شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: به آتش نشانان اعلام می شود که دو نفر زیر آوار ناشی از ریزش ساختمان گرفتار هستند. آتش نشانان به سرعت عملیات آوار برداری را آغاز کرده و همزمان با ایمن سازی هر دو نفر را که اقا و خانمی حدودا ۶٠ ساله بودند از زیر آوار خارج کردند.

به گفته ملکی بعد از این که این افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند مشخص شد آقای حدودا ۶٠ ساله جان خود را از دست داده است و خانم نیز که دچار مصدومیت شدید شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان به ادامه یافتن عملیات جست و جو گفت: تا به این لحظه مورد دیگری پیدا نشده اما با این حال آتش نشانان در حال جستجو و جوی محل هستند. عوامل شهرداری و ستاد بحران نیز در محل حضور دارند. طی روز های گذشته بازدید از این قطعه زمین انجام شده و اخطار و توصیه های لازم به آنها ارایه شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.