مدیرکل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی درخواست استعفای خود را به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم و همچنین وزیر بهداشت ارائه داد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، وی نوشت: به سالها خدمت خود به عنوان مدیرکل وزارت بهداشت به خصوص به عملکرد خود در مقابله با بحران کروناویروس مفتخرم. تا زمان نیاز برای تحویلِ پست طبق روال معمول، به کار خود ادامه خواهم داد و برای وزیر و مدیرکل بعدی آرزوی موفقیت دارم.

پیش از این و با بالا گرفتن انتقادات از عملکرد «خاخام یعقوب لیتزمن» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی در مقابله با ویروس کرونا، وی نیز از این سمت کناره‌گیری کرد. هر دو مقام صهیونیست به کرونا مبتلا شده بودند.

 آخرین آمارهای رسمی در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد شمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در این منطقه از شانزده هزار و پانصد نفر عبور کرده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۴ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، با احتساب تعداد ابتلاهای جدید، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۶۵۲۶ نفر افزایش یافت که حال ۶۷ نفر از آنها وخیم است. همچنین با جان باختن چهار نفر دیگر، تعداد قربانیان کرونا در فلسطین اشغالی نیز به ۲۵۸ نفر افزایش یافت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.