ساعت پایانی جمعه شب گذشته خبری مبنی بر وقوع اسیدپاشی روی فردی در حوالی چهارراه فتحی به کلانتری ١٤٩ امامزاده‌حسن اعلام شد و مأموران گشتی کلانتری به محل مراجعه کردند.

تحقیقات اولیه حاکی از این بود متهم که با دوستش اختلاف مالی داشت، جلوی منزلش با او قرار ملاقات می‌گذارد، اما بعد از درگیری شدید با او برای تسویه حساب مالی، اسیدی که از قبل تهیه کرده بود، به صورت دوستش می‌ریزد و از محل متواری می‌شود. با تماس شهروندان با اورژانس سریعا شخص مصدوم به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال می‌یابد و تحت درمان قرار می‌گیرد. با انعکاس نتیجه تحقیقات انجام‌شده شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم با هماهنگی‌های قضائی در دستور کار قرار گرفت. در ادامه مأموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهم را در کمتر از دو ساعت شناسایی کنند و تیمی از مأموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه او اعزام شدند. تیم اعزامی موفق شدند متهم را که درحال فرار از پشت‌بام خانه بود، دستگیر کنند و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال دهند.

سرهنگ «ایوب صالحی» رئیس کلانتری ١٤٩ امامزاده حسن با اعلام این خبر گفت: «متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.