به گزارش VTM Nieuws، شورای امنیت بلژیک ممنوعیت برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی در این کشور را تا ۳۱ جولای (۱۶ تیر) تصویب کرد. این تصمیم به منزله پایان غیر رسمی لیگ برتر فوتبال بلژیک است و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال بلژیک هفته آینده نیمه‌کاره ماندن این رقابت‌ها را اعلام کند.

بر اساس این گزارش، تصمیم شورای امنیت بلژیک نشان می‌دهد که گزینه از سرگیری لیگ برتر فوتبال این کشور باید حذف شود و به احتمال فراوان جدول رده‌بندی کنونی به عنوان نتیجه نهایی رقابت‌ها پذیرفته خواهد شد. طبق جدول رده‌بندی کلوب بروژ به عنوان قهرمان معرفی می‌شود و به لیگ قهرمانان اروپا راه خواهد یافت.

سازمان لیگ برتر فوتبال بلژیک نیز در واکنش به تصمیم شورای امنیت این کشور اعلام کرد: ما و باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بلژیک به این تصمیم شورای امنیت احترام می‌گذاریم. مدیران لیگ برتر بلژیک و کارگروه ایجاد شده برای بررسی پیامدهای ورزشی و مالی ناشی از لغو رقابت‌ها تصمیم شورای امنیت را لحاظ خواهند کرد.

در ژوپیلر لیگ بلژیک کاوه رضایی، علی قلی‌زاده و یونس دلفی (شارلوا)، میلاد محمدی (خنت) و امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی (یوپن) بازی می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.