حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: بعد از ظهر روز گذشته دو نفر با به همراه داشتن یک قبضه سلاح کمری و سلاح سرد قصد سرقت از یک واحد طلا فروشی در خیابان رودکی را داشتند که با حضور سریع و به موقع ماموران پلیس در صحنه ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه از ۲ سارق یک قبضه سلاح کمری ماکاروف و یک تیغه چاقوی ضامن دار کشف شد، عنوان داشت: با سرعت عمل پلیس یکی از سارقان در صحنه دستگیر و متهم دیگر در حالیکه از محل جرم متواری شده بود پس از گذشت چند ساعت دستگیر شد.

سردار رحیمی افزود: در تحقیقات صورت گرفته سارقان اعلام داشتند سلاح کمری خود را از یکی از استان های غربی خریداری کرده است.

رئیس پلیس پایتخت با  اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی از سارقان در حال انجام است، ادامه داد: در این حادثه صاحب طلا فروشی از ناحیه دست چپ توسط سارقان به صورت سطحی مجروح شد.

وی  اعلام کرد:  در پرونده ای دیگر در دهم اردیبهشت امسال فردی که قصد سرقت از یکی از بانک های منطقه عباس آباد را داشت با پیشدستی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس خود را حافظ نظم و امنیت و آرامش مردم می داند و برای تحقق این مهم تا پای جان و با تمام وجود ایستاده است، گفت: اجازه نخواهیم داد کسی  امنیت و آرامش  مردم را به مخاطره بیندازد .

وی گفت:همچنانکه پلیس خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند با مجرمان و مخلان نظم و امنیت با اقتدار برخورد خواهد کرد و به گردنکشان پاسخی پشیمان کننده خواهد داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.