در این اطلاعیه آمده است: مراسم تشییع پیکر پاک سه شهید سپاه بیت‌المقدس کردستان فردا چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به شکل محدود و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

در پی درگیری نیروهای جان بر کف سپاه بیت المقدس استان کردستان با گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه بیت المقدس پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان به درج رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ شکیبا در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان غیور اسلام، جعفر نظام پور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

ضمن تشکر از ابراز همدردی مردم فهیم و ولایتمدار مردم کردستان و محکوم نمودن حرکت مذبوحانه دشمن در به شهادت رساندن ۳ نفر از سربازان مجاهد، مردمی و جوانان برومند دیار کردستان به دست مزدوران کوردل و جیره خوار استکبار جهانی، مراسم تشییع پیکر سه شهید سپاه بیت‌المقدس کردستان فردا چهارشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در شهرستان های قروه، سریش آباد، بیجار و دیواندره برگزار می شود.

لازم به ذکر است، این تشییع جنازه به شکل محدود و به خاطر بیماری کرونا ویروس با رعایت فاصله اجتماعی انجام خواهد شد لذا توصیه می شود شهروندان عزیز ضمن رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در تشییع جنازه این شهدای گرانقدر حضور یابند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.