شب گذشته مهران مدیری در برنامه «دورهمی» میزبان میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در ابتدای گفت‌وگو مدیری با اشاره به چهره کی مرام گفت: به نظرم شبیه بازماندگان داعش شدی!

این بازیگر پاسخ داد: ضبط یک سریال برای شبکه نمایش خانگی را قبل از شیوع کرونا شروع کردیم. چهره فعلی من گریم نقشم در این سریال است و الان حدود ۶ ماه است این مدلی هستم.

کی مرام که در سری اول «دورهمی» هم حضور پیدا کرده بود، درباره اتفاقات زندگی‌اش در طول این چهار سال گفت: من به برنامه‌ریزی علاقه دارم؛ اخیراً هم به برنامه ریزی بلند مدت اعتقاد پیدا کرده ام و هدفم را پیگیری می‌کنم. در این چهار سال کم کار کردم.

مدیری عنوان کرد: اما بر عکس خیلی ها معتقد هستند که به شدت پرکار هستی و دیده می‌شوی!

کی مرام اظهار کرد: من در این چهار سال یک سریال نمایش خانگی بازی کردم و حدود دو سال کار نکردم. نمی‌دانم چرا اینطور می‌گویند.

بازیگر «نابرده رنج» درباره کمک به هم استانی‌های خود در این مدت گفت: هم استانی‌های من (گیلانی ها) خیلی درگیر کرونا شدند؛ به همراه تمام هنرمندان و ورزشکاران تصمیم گرفتیم به همشهری های خود کمک کنیم. خدا را شکر کار‌های خوبی انجام شد و این روز‌ها هم به خانواده‌های کم بضاعت کمک می‌شود. خواهشی هم از شما دارم؛ ای کاش یک شماره حساب قانونی در «دورهمی» اعلام کنید. چرا که خیلی‌ها می‌خواهند کمک کنند، اما راه درست آن را نمی‌دانند.

مدیری در پاسخ گفت: اتفاقاً همین فکر را داریم؛ چون هنوز دقیق مشخص نیست نمی‌توانم بگویم ولی در دو برنامه آینده اعلام حتماً می‌کنم.

کی مرام در پاسخ به حرف مدیری درباره اینکه آدم عصبی و بد اخلاقی است، گفت: نه اینطور نیست؛ نقش هایم در سریال و فیلم‌های «امیر»، «خط ویژه»، «نابرده رنج» و «ملکه» را کنار هم بگذارید؛ در کدامیک عصبی و بداخلاق بودم؟!

اما مدیری از حرفش کوتاه نیامد و بارها در گفت و گوی خود با کی مرام به عصبی بودن او اشاره کرد.

در بخش دیگر این گفت و گو، مدیری از مهمانش درباره ازدواج پرسید و او گفت: وضعیت من در این زمینه از چهار سال پیش تغییری نکرده است؛ البته چهار سال پیش می‌شد ازدواج کرد؛ اما قبول کنید همراه پیدا کردن سخت شده است.

مدیری هم گفت:، چون آدم عصبی هستی (خنده)

کی مرام ادامه داد: من کلاً آدم کم حرفی هستم و بزرگترین علاقه ام سکوت است. حتی معتقدم وقتی خانم‌ها دعوا می‌کنند، آقایان باید فقط سکوت کنند.

مدیری ضمن تبریک تولد کی‌مرام از کسانی نام برد که در اردیبهشت به دنیا آمده اند؛ کی مرام هم ادامه داد: فرهاد مدیری پسرتان هم اردیبهشت ماهی است. چه کادویی به او می‌دهید؟ به نظرم یک ساز کادو بدهید.

مدیری گفت: بله سیزده اردیبهشت تولدش است. اتفاقاً فکر می‌کنم تنبل‌ترین آدم جهان در ساز زدن است! پیانو در خانه خاک می‌خورد و او تنبلی می‌کند و هر چه می گویم بی فایده است.

کی مرام هم گفت: پس به نظرم بهترین کادو این است که بعد از کرونا با هم سفر بروید؛ همدیگر را نگاه کنید و بیشتر به هم بپردازید. مدیری هم با طنز همیشگی خود گفت: پیشنهاد خوبی است؛ اما مطمئن نیستم فرهنگ این کادو را داشته باشد. سه روز برویم سفر و نگاهش کنم، بچه معذب می شود.

در ادامه، کی مرام در پاسخ به اینکه چرا نمی‌خواهد با یک بازیگر ازدواج کند، گفت: اصولاً بازیگران آدم‌های عصبی هستند، شاید یکی از دلایل این باشد. الان همه خانم‌های بازیگر من را می‌زنند. (خنده)

کی مرام در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه دوست داشتی کسی تو را نمی شناخت، گفت: تلخ است؛ اما اگر دوباره به دنیا می‌آمدم، قطعاً بازیگر نمی‌شدم!

در پایان این گفت و گو کی مرام از مهران مدیری چند سوال پرسید و او پاسخ داد:

میدان بروجردی در سر آسیاب دولاب: در آنجا به دنیا آمدم.

بچه بودید کتک خوردید؟ اولین بار در زندگی وقتی به مدرسه رفتم، کتک خوردم. پدرم روحش شاد؛ من را آماده کرد. وارد مدرسه که شدم سه تا سال بالایی آمدند و گفتند چطوری؟ و یکی از آن‌ها با مشت به شکم من زد و بیهوش شدم! فکر کنم می‌خواستند زهر چشم بگیرند!

محسن، مسعود، مهرداد: برادرانم؛ ما در کل چهار برادر هستیم.

سال ۱۳۵۳ تئاتر خرگوش: دوم ابتدایی بودم؛ یکی نیامد و من نقش طوطی را بازی کردم.

عارف لرستانی: اتفاقاً دیشب به یادش بودم و امروز با خانواده اش صحبت کردم. عارف جزو بهترین و دوست داشتنی‌ترین دوستانم در زندگی بود. همیشه برای من زنده است و در کنارم حضور دارد.

خشایار الوند: روحش شاد؛ حداقل ۲۰ سال با هم کار کردیم. او هم یکی از دوست داشتنی‌ترین‌ و حرفه ای‌ترین ها در کار خودش بود. سرعت خشایار در نوشتن، تبحرش در داستان پردازی و روایت قصه شگفت انگیز بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.