سرهنگ علی اصغر عبادی نیک عصر پنجشنبه در تشریح این خبر افزود: درپی مراجعه و شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با معرفی خود به عنوان مامور اماکن از آنان اخاذی و کلاهبرداری کرده، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: این فرد کلاهبردار به جهت پوشش اعمال مجرمانه وشناسایی نشدن، محل سکونت ومخفیگاه خود را مجدد تغییر و در اقامتگاه های عمومی سکونت می کرد.

این مقام انتظامی اظهارداشت: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی وبهره گیری از شیوه ی پلیسی متهم را در یکی از مهمانسراهای بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه مامور قلابی تعداد ۹ عدد کارت شناسایی جعلی نیروی انتظامی، ۹ عدد کارت شناسایی جعلی اداره بنادر ودریانوردی، تعدادی برگه گزینش و استخدام و فیش حقوقی و اوراق جعلی نیروی انتظامی، ۲ دستگاه بی سیم، یک جفت درجه ستوان سومی، تعدادی وسایل و جلد نگهداری اسلحه، جلد افشانه یکدستگاه لب تاپ، یک دستگاه گوشی موبایل هوشمند، یک دستگاه گوشی معمولی، یک دستگاه مودم و چندین برگه و اوراق دیگر کشف وضبط شد.

سرهنگ عبادی خاطرنشان کرد : متهم با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی وانقلاب بندرعباس معرفی واز آن طریق روانه زندان شد.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.