اسدالله عباسی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات جدید این هیئت درباره روند برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی پارلمان، گفت: طبق تصمیم جدید هیئت‌رئیسه مجلس، جلسات کمیسیون‌های تخصصی قوه‌مقننه در هفته‌ آینده در روزهای یکشنبه و دوشنبه عصر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی موظف شده‌اند که جلسات کمیسیون‌ها را با رعایت ضوابط و پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کنند، اظهار داشت: جلسات علنی مجلس نیز در هفته آینده در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه(۱۴، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت) با همین ضوابط و شرایط برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس همچنین از مأموریت علی لاریجانی رئیس مجلس به رؤسای کمیسیون‌های تخصصی برای ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره دهم پارلمان خبر داد و گفت: رؤسای کمیسیون‌ها موظف شده‌اند که اقدامات و برنامه‌های ۴ ساله دوره دهم را احصا کرده و گزارش آن را به هیئت‌رئیسه تقدیم کنند.

عباسی ادامه داد: از طرف دیگر مقرر شده که کمیسیون‌های تخصصی ابعاد تأثیرگذاری بیماری کرونا را در حوزه تحصصی‌شان بررسی کرده و گزارش آن را طبق تصمیم هیئت‌رئیسه در یکی از جلسات پارلمان قرائت کنند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس خواسته شده که با رعایت پروتکل‌ها و ضوابط فاصله‌گذاری اجتماعی در جلسات علنی مجلس در هفته آینده حضور یابند و به دلیل اینکه در ۱۰ روز اخیر در حوزه‌های انتخابیه‌شان حضور داشته‌اند، با مراقبت‌های بیشتری در جلسات حضور یابند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.