علی اکبر ولایتی ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار شمیرانات اظهار داشت: با توجه به تجربیات سال های گذشته در زمینه بیماری های اپیدمی، بیماران غیر کرونایی این بیمارستان به سرعت ترخیص شدند تا علاوه بر ظرفیت سازی در برابر هجمه ورودی مراجعات کرونایی، از جان بیماران دیگر نیز مراقبت شود.

وی با بیان اینکه حمایت و همکاری مردم مهمترین عامل کنترل ویروس منحوس کرونا است، خاطرنشان کرد: هزینه های درمان برای بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری کاملاً رایگان است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری از افزایش ۵ دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان تاکنون، و همچنین از ایجاد محل استقرار باند بالگرد در این بیمارستان و احداث دو ساختمان برای استفاده در زمینه پژوهش و افزایش تخت های بستری تا پایان سال جاری خبر داد.

کادر درمانی مسیح دانشوری نماد جهاد و ایثار هستند

فرماندار شهرستان شمیرانات نیز در این دیدار گفت: کادر پزشکی و پرستاران خدوم و مسئولیت پذیر بیمارستان مسیح دانشوری، جهاد و ایثار را بار دیگر در جامعه امروز به تصویر کشیدند.

سید مهدی ساداتی اذعان داشت: مدافعان سلامت با تلاش شبانه روزی در مقابله با ویروس کرونا حماسه ای دیگر خلق کرده اند.

به گزارش ایرنا، بیمارستان های مسیح دانشوری و شهدای تجریش از مهمترین بیمارستان های پذیرنده بیماران کرونایی در شهرستان شمیرانات واقع شده اند.

بیمارستان مسیح دانشوری در شمال تهران (منطقه دارآباد) واقع شده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر ۶ اردیبهشت ماه به ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر می رسد که از این تعداد ۶۸ هزار و ۱۹۳ نفر بهبود یافته اند و ۵ هزار و ۶۵۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.