i۲۴NEWS گزارش داد، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب "اسرائیل خانه ما" در مصاحبه‌ای با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی به انتقاد از کابینه جدیدی که نتانیاهو، رئیس حزب لیکود و گانتس، رهبر حزب آبی-سفید تشکیل خواهند داد، پرداخت و با رد عناوینی چون "دولت یکپارچه فراگیر" و "دولت فوق‌العاده" (به دلیل شیوع کرونا) برای کابینه آتی، گفت: این همانند هر دولت عادی برای نتانیاهو است، این دولت مصونیت نتانیاهو در برابر محاکمه به دلیل پرونده‌های فساد مطرح شده علیه او و دولت پست‌هایی برای اعضای حزب آبی-سفید است و از وحدت و یکپارچگی نمی‌گوید.

لیبرمن در ادامه با رد اتهام‌ها علیه خود درباره تلاش برای سرنگونی نتانیاهو گفت: تلاش می‌کنم یک ایدئولوژی را رهبری کنم و نتانیاهو به دنبال هدایت طرح‌های نفاق و ریاکاری است، تلاش کردیم یک جایگزین حزبی، ملی و لیبرال ایجاد کنیم. اگر گانتس به طرحی که تدوین کرد، ادامه داده بود، امروز به یک کابینه یکپارچه دست یافته بودیم نه کابینه نتانیاهو.

همچنین رئیس حزب "اسرائیل خانه ما در این مصاحبه بعید دانست نتانیاهو به تعهدات خود در توافقنامه تشکیل کابینه یعنی کناره‌گیری از پست نخست‌وزیری پس از اتمام دوره یک سال و نیمه عمل کند.

او گفت: نتانیاهو بهانه‌تراشی کرده و هرگز به تعهدات خود عمل نمی‌کند و به این ترتیب دولت سقوط خواهد کرد، کنست (پارلمان رزیم صهیونیستی) منحل خواهد شد و "کشور" به سوی انتخابات دیگری کشیده خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.