مانند بسیاری از تیم های پرطرفدار سپاهان نیز در سال های اخیر با مشکلات زیادی روی سکوها مواجه بوده و همین موضوع سبب شده تا آنها برخی بازی ها را با حکم کمیته انضباطی بدون حضور هوادارانشان برگزار کنند؛ اتفاقی که در مورد تیم های پرطرفدار دیگر کشور هم رخ داده است.

حالا اما مسئول فرهنگی باشگاه سپاهان می گوید در زمان تعطیلی مسابقات لیگ برتر، با لیدرها هماهنگی های خوبی انجام شده و اتفاقات منجر به ایجاد اختلال در بازی ها کمتر خواهد شد.

شکل آبادی مسئول فرهنگی باشگاه سپاهان اینطور در این مورد توضیح داده است:« از بین همیار هواداران سپاهان، انتظامات را انتخاب کردیم و نمی‌خواهیم دیگر شاهد حضور تماشاگرانی شویم که ایجاد مشکل می‌کنند .برنامه ریزی های خوبی در طول تعطیلات لیگ برتر کرده‌ایم. قصد داریم مانع از ورود هوادارانی که سو سابقه دارند به ورزشگاه نقش جهان اصفهان شویم. کلاس‌های توجیهی مناسبی را هم برای لیدرهایمان تعیین کرده‌ایم تا به آنها آموزش‌های مدرن را برای ایجاد فضای شاد و سالم بدهیم. متأسفانه بیماری کرونا مانع از برگزاری این کلاس‌ها شده است اما از همین تعطیلات لیگ برتر بهره بردیم تا بتوانیم دستورالعمل‌های خود برای میزبانی هرچه بهتر از تماشاگران در نقش جهان را بهبود ببخشیم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.