این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی اصغر یوسف نژاد قرائت شد به شرح زیر است:

بی مقدار و تعدادی از نمایندگان به رییس جمهور: در اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی و حفظ حقوق بیت‌المال که مستقیما برعهده شما است و در این شرایط حاد اقتصادی نیاز به اجرای عملی شدن دارند توضیح دهید بر سر اموال بیت‌المال چه آمده و چگونه اداره می‌شود.

پاپی زاده به وزیر کشور: علت عدم اجرای مصوبه ۲۸ /۶/ ۹۸ به شورای تأمین خوزستان مبنی بر نصب تابلوی ورودی شهر دزفول چیست؟ انتظار دارم نسبت به نصب تابلو ورودی این شهر اقدام فوری صورت گیرد.

ابطحی به رییس جمهور: ضروری است به وعده های اعلامی به اقشار و اصناف که به علت شیوع بیماری کرونا متضرر شده‌اند، عمل کنید.

کریمی به وزیر آموزش و پرورش: علت استفاده از سامانه شاد با وجود عدم دسترسی بسیاری از دانش‌آموزان شهری و روستایی به اینترنت و گوشی هوشمند چیست؟

زاهدی به رییس جمهور و وزرای کشور و جهادکشاورزی: سیل اخیر در بخش‌های کرمان خسارت‌های بسیاری به بار آورده که می‌طلبد هر چه سریع‌تر به رفع این مشکلات و معضلات و همدردی مردم خسارت دیده اقدام عاجل شود.

پاپی زاده و حاجی دلیگانی به رییس جمهور: ضروری است عملا پیگیری اجرا شدن قوانین مربوط به دولت الکترونیک با شیوه و با مقامات و مدیرانی که با عدم اجرای آن موجب ضرر و زیان به مردم و کشور شده‌اند برخورد نمایند.

حاجی دلیگانی به وزیر اقتصاد : بلاتکلیفی ۸۰۰ تانکر حامل فرآورده‌های نفتی پلمب شده در گمرک که ۳ ماه است در مرز میرجاوه معطل شده‌اند پایان دهید؛ به وزیر نفت: به بلاتکلیفی حدود ۸۰۰ نفر از صاحبان تانکر حامل فرآورده‌های نفتی پلمب شده در گمرک که ۳ ماه است در میرجاوه متوقف شده‌اند پایان دهید؛ به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تغییر نگرش جدیدی در سیستم آموزش مجازی کنونی شاد با عنایت به افزایش هزینه‌های تحمیل شده عدم دسترسی تمامی دانش آموزان به زیرساخت‌ها و جلوگیری از کاهش کیفیت آموزش.

امیرحسنخانی به رییس جمهور: تأکید بر تخصیص سریع اعتبار لازم جهت توسعه بیمارستان‌ شهرستان سرایان.

بنیادی به وزیر دادگستری: جا دارد همین طور که به زندانیان با محکومیت قطعی به دلیل بیماری کرونا مرخصی داده شده است به متهمینی که هنوز اثبات اتهام و رأی قطعی ندارند نیز مرخصی داده شود.

کوچکی نژاد به رییس جمهور: چرا بر توزیع ارز تخصیصی نظارت نمی‌شود مخصوصا ارز تخصیص ۴۲۰۰ تومان؛ به وزیر آموزش و پرورش: چرا در توزیع کتاب درسی دانش‌آموزان به صورت انحصاری اقدام نمی‌کنید؟ به وزیر صنعت: چرا برنامه‌ریزی درست برای توزیع اقلام مورد نیاز و ضروری مردم در ماه مبارک رمضان صورت نمی‌گیرد؟

سالک به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی جدی جهت تأمین نیاز خانواده‌های محروم که دغدغه آنها استفاده از شبکه شاد برای فرزندانشان است اما قدرت تهیه لوازم آن را ندارند، باید هر چه سریعتر اقدام فوری به عمل آید.

کبیری به وزیر آموزش و پرورش: چرا در مورد طرح رتبه‌بندی معلمان که حق طبیعی آنها است، کوتاهی شده است؟ چرا معلمان از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان از اسفند ۹۸ محروم مانده‌اند؟

سلیمی به  به وزیر ورزش : علت عدم اعمال قانون در مورد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، چرا وزیر به وعده‌های مکرر خود برای واگذاری عمل نکرده است.

صادقی به ریس جمهور: چرا قانون مدیریت بحران مصوب ۲۱ /۵/ ۹۸ مجلس شورای اسلامی اجرا نمی‌شود؟ به وزیر کار : چرا شورای عالی کار برخلاف ماده ۴۱ قانون کار و بدون امضای نمایندگان کارگران حداقل دستمزد را بسیار کمتر از میزان تولید سالانه تعیین کرده است؟

حاجی دلیگانی  به همراه ۴۵نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت پیگیری اجرای قوانین مربوط به دولت الکترونیک و برخورد با مقامات و مدیرانی که با عدم  اجرای آن موجب ضرر و زیان به مردم کشور شده‌اند.

بختیار به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم جلوگیری از کشتار جوجه‌های یک روزه توسط برخی متخلفان

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.