سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٧:۴٨ دقیقه روز جاری (شنبه) یک مورد حادثه سقوط از دستگاه تاور کرین به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه با تجهیزات مورد نیاز به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک کارگاه ساختمانی بود که در آن یک دستگاه تاور کرین وجود داشت. طبق مشاهدات اولیه کارگران حاضر در محل، دو کارگر در ارتفاع ۱۰ متری در حال جمع‌آوری دستگاه تاور کرین بودند که به یک‌باره هر دو نفر به علت سقوط بخشی از دستگاه به پایین سقوط می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در قسمت پایینی شافت اصلی تاور کرین گودالی به عمق پنج متر نیز وجود داشت که کارگران در آن گودال افتاده و پس از آن بخشی از قسمت‌های تاور کرین به روی دو کارگر سقوط کرده بود.

ملکی با بیان این که این دو نفر بر اثر حادثه آسیب بسیاری دیده‌اند، افزود: آتش‌نشانان هر دو نفر را که دو مرد ایرانی ۴۵ و ۴٨ ساله بودند، زنده اما آسیب‌دیده، روی برانکارد فیکس کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران این عملیات ساعت ١٨:۵٢ دقیقه به پایان رسیده و محل به مسئولان مربوطه تحویل داده شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.