عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، با اشاره به آخرین اخبار از بررسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در حوزه‌های انتخابیه، گفت: تاکنون وضعیت انتخابات در ۲۰۴ حوزه انتخابیه مشخص شده نتیجه بررسی‌ها در ۴ حوزه انتخابیه دیگر نیز اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو حوزه انتخابیه نیاز به اعزام بازرس داشت، اظهار داشت: در این دو حوزه انتخابیه قبلا بازرس اعزام شده بود، اما گزارش‌ها کامل نبود و دوباره بازرس اعزام شده است.

سخنگوی شورای نگهبان حوزه‌های انتخابیه "بندرعباس"، "صومعه‌سرا"، "جهرم" و "نور و محمودآباد" را جزو حوزه‌های انتخابیه‌ای دانست که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند،گفت: نتیجه بررسی گزارش‌ها در این چهار حوزه انتخابیه نیز هنوز تکمیل نشده و مشخص خواهد شد.

کدخدایی با تأکید بر اینکه هفته آینده نتیجه نهایی بررسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد شد، گفت: به سه حوزه انتخابیه مجلس بازرس اعزام شد که از این سه حوزه، دو حوزه مجدد بازرس اعزام شد و چون در وضعیت بیماری کرونا قرار داریم، گزارش‌ها به سختی به شورای نگهبان واصل شد که در نهایت، هفته آینده نتایج این گزارش‌ها اعلام می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها انجام و واصل شده و هفته آینده نتیجه بررسی‌ها اعلام می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.