رضا گروسی، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در گفت وگو با شبکه صدا وسیمای استان قزوین از پرداخت جزئیات وام ۱میلیون تومانی یارانه بگیران خبرداد و گفت: مردم صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند و پس از آن، پیامک کدملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

او افزود:آخرین لیست کلیه خانوارهای یارانه بگیر  از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است.

گروسی تصریح کرد: از چهارشنبه ۲۷فروردین ماه ۹۹ تا آخر هفته با سرشماره v.refah به سرپرستان خانوار پیامک ارسال می شود و سرپرستان تا زمانی که پیامک دریافت نکرده اند، نیاز به هیچ اقدامی نیست.

سرپرست اداره کار استان قزوین ادامه داد: اگر سرپرست خانواری شماره تلفن همراهی به نام خود ندارد باید حتما تهیه کند؛ چرا که باید احراز هویت شود که سرپرست در قید حیات است و اگر می خواهد از این حمایت استفاده کند بدون شک باید سیم کارتی به اسم سرپرست خانوار باشد.

این مقام مسئول با تاکید براینکه مهلت ارسال پیامک تا یکشنبه ۳۱فرودین ماه ۹۹ است و تمدید نمی‌شود، گفت: وزارت رفاه بررسی می کند، اگر شماره تلفن همراه به اسم سرپرست خانوار بوده و خانوار در لیست یارانه بگیران باشد، لیست در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار می گیرد تا پرداخت با همکاری بانک ها انجام شود.

او با اشاره به آن دسته از افرادی که به تازگی برای تفکیک یارانه نقدی از پدر ومادر خود اقدام کرده اند؛ اما هنوز مبلغی دریافت نکرده اند، گفت: این افراد در صورتی که مشمول یارانه نقدی شوند، اسامی آن ها در سازمان برنامه و بودجه وجود دارد و سازمان هدفمندی یارانه ساختار این خانواده ها وارد پروتکل کرده و لیست را در اختیار وزارت ارتباطات قرار داده است تا با سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند.

گروسی هشدارداد که هیچ سایتی برای ثبت نام وجودندارد و اگر در سایتی اعلام شد که برای ثبت نام مراجعه کنید، کلاهبرداری است؛ چرا که هیچ گونه سایتی برای این وام وجود ندارد.

سرپرست اداره کار استان قزوین تاکیدکرد: این اقدام صرفاً‌ برای وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران بدون سود و به صورت قرض الحسنه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.