بحران کرونا در آمریکا همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از ۶۱۴ هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۶۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند. اوضاع ایالت نیویورک وخیم‌تر از ایالت‌های دیگر است و تا به امروز در این ایالت ۱۰ هزار و ۸۴۳ نفر قربانی کرونا شده‌اند.

تامارا لوهیس پرستار بیمارستان مونت سینای در پیامی ویدیویی با اشاره به وضعیت آشفته بیماران کرونایی در آمریکا گفت: من هر چقدر تلاش می‌کنم اتفاقات این روزها روی من تاثیر نگذارد موفق نمی‌شوم. من هم یک انسان هستم و طبیعی است که تماشای بیمارانی که روی تخت بیمارستان جان می‌سپارند و حتی هیچ یک از اعضای خانواده آنها در آنجا حضور ندارد که در لحظات پایانی دستشان را بگیرد برایم بسیار سخت است.

این پرستار آمریکایی ادامه داد: وقتی با چنین شرایطی روبه‌رو می‌شویم جز گریه کردن کاری از ما بر نمی‌آید.

تداوم اعتراض پرستاران آمریکایی به کمبود تجهیزات درمانی
 

شبکه "KSEE۲۴" نیز در گزارشی از اعتراض پرستاران آمریکایی به کمبود تجهیزات درمانی در بیمارستان‌ها برای مبارزه با بیماری کرونا خبر داد. پرستاران بیمارستان کایزر در کالیفرنیا با برگزاری یک تجمع و در دست داشتن پلاکاردهایی به کمبود تجهیزات برای درمان بیماران کرونایی اعتراض کردند.

«راشل اسپری» یکی از پرستاران این بیمارستان گفت: ما فقط می خواهیم به بیماران کمک کنیم و خودمان هم دچار بیماری نشویم. ما دوست نداریم بیمار شویم و ویروس را به سایر بیماران و یا خانواده خود منتقل کنیم.

همچنین «وید نوگی» معاون بیمارستان کایزر از ابتلای ۱۰ نفر از پرستاران این بیمارستان به کرونا خبر داد. به گفته او ۷ تن از پرستاران در محل کار به این بیماری مبتلا شده اند و یکی از آنها اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

ویروس کرونا , کشور آمریکا ,

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.