پیام صادقیان که بعد از جدایی از پرسپولیس طی فصول اخیر در تلاش برای اثبات توانایی‌هایش و بازگشت به جمع سرخپوشان بود، در فصل گذشته و بعد از ناکامی در این راه در نهایت از فوتبال خداحافظی کرد.

این هافبک تکنیکی و با استعداد که اکنون در ترکیه حضور دارد در بخشی از گفتگوی خود مدعی شده بود در فصل گذشته شانس بازگشت به پرسپولیس را به دست آورده بود و قصد داشته از سپیدرود به جمع این تیم اضافه شود اما ایرج عرب به عنوان مدیرعامل وقت با این موضوع مخالفت کرده و مانع از آن شده است.

ایرج عرب که بعد از استعفا از مدیرعاملی و همچنین هیات مدیره این باشگاه به تازگی از سمت سرپرستی فدراسیون دو میدانی نیز کنار رفته در واکنش به این ادعای پیام صادقیان می‌گوید: در آن زمان اصلا بحث حضور و جذب ایشان نبود و نمی‌دانم بر پایه چه توافقی این مساله را اعلام کرده‌اند. پرسپولیس در آن مقطع سرمربی نداشت و اگر خاطرتان باشد برای لیست بازیکنان نیز دچار مشکل بودیم که بعد از آمدن کالدرون ایشان اقدام به کنار گذاشتن دو ستاره تیم هم کردند. به این دلیل و البته اینکه هیچ بحثی درباره جذب صادقیان نبوده نمی‌دانم صحبت‌های او به چه دلیل بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.