علیرضا منصوریان، بازیکن و سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در جریان هفته جاری پدرش را از دست داد و امروز در گفتگوی تلفنی با برنامه نوروز فوتبالی در این باره صحبت کرد.

منصوریان در ابتدا اظهار داشت: عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت همگی و بینندگان خوب شما. از تمام دوستان، همبازیان سابق در تمامی سال‌های مختلف از تمامی ورزشکاران در رشته‌های مختلف و مسئولین و تمام کسانی که خاندان منصوریان را در این مراسم سوگواری همراهی کردند و با پیام‌هایی که داشتند یا ما ابراز همدردی کردند. از کسانی که در بهشت زهرا حضور پیدا نکردند و به سلامت اجتماعی دیگران فکر کردند هم تشکر می‌کنم و اعیاد شعبانیه را هم به تمامی ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که ظاهراً سیدمهدی رحمتی برای عرض تسلیت به مناسبت درگذشت پدرش گل ارسال کرده است گفت: باید عرض کنم که از همه تشکر میکنم و ممنون هستم. امروز نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) است و به تمامی اهالی فوتبال اعلام می‌کنم که بعد از اتفاقی که براین افتاد به این نتیجه رسیدم که دنیا اینقدر ارزش ندارد که خدایی ناکرده کدورتی از کسی به دل بگیریم و یا کدورتی را در دل کسی بگذاریم. به من اعلام می‌کنم که با سید مهدی رحمتی به صورت تلفنی صحبت کردیم و یک تاج گل هم به منزل پدرم ارسال کرد. از او تشکر می‌کنم و بعد از جدایی استقلال یکسری مسائل پیش آمده بود که با برخی از افراد دچار کدورت شده بودم. من با عادل فردوسی پور عزیز هم اگر کدورتی داشتم تمام شده و رفته.

منصوریان ادامه داد: عادل به من زنگ زد و در روزهای سخت خداوند به ما یاد می‌دهد که این احساس به ذهن آدم بیاید که فوتبال تنها بخشی از زندگی ماست و هیچ چیز اضافه بر سازمانی نیست ولی دوستی و آرامش و محبت تمام زندگی ماست. ازطریق این برنامه اعلام می‌کنم که از هیچ عزیزی کدورتی به دل ندارم. فوتبال تمام زندگی ما نیست و این ورزش فقط یک وسیله برای پیدا کردن دوست‌های بیشتر است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.