امیردریادار حسین خانزادی، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در بندعباس به شیوع ویروس کرونا اشاره و با بیان این که «این ویروس هیچ مرزی نمی‌شناسد»، گفت: نیروی دریایی ارتش نیز در راستای مقابله با این ویروس در مناطق استقراری خود در سراسر کشور، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده که شامل بخش‌های درمانی، ضدعفونی و ایجاد نقاهتگاه است.

وی افزود: ظرفیت‌های بیمارستانی و زیرساخت‌های درمانی، مشارکت در قرنطینه، ضدعفونی مستمر اماکن و معابر و شهرها، ایجاد مراکز نقاهتگاهی و ... گوشه‌ای از اقدامات نیروی دریایی ارتش در کنار مردم برای غلبه بر این بیماری است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره ایجاد نقاهتگاه توسط این نیرو در بندرعباس برای کمک به طی چرخه درمان بیماران کرونایی، تصریح کرد: هر لحظه و به هر شکلی که تدبیر شود، ما در کنار مردم پای کار مقابله با این بیماری هستیم.

دریادار خانزادی در سفر به بندرعباس از نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی نیروی دریایی ارتش که در مجموعه ورزشی شهدای ۷ تیر ایجاد شده است نیز بازدید خواهد کرد.

وی گفت: غلبه بر این بیماری با همدلی و مشارکت همه مردم میسر است و ما نیز امکانات بهداشتی، درمانی، تجهیزاتی و انسانی خود را در این زمینه بر پایه تدابیر صورت گرفته، به میدان آورده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: ایجاد تقاهت‌گاه‌ها در مناطق مختلف کشور با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی هر استان صورت گرفته است تا به روند تکمیل درمان بیماران کرونا کمک کرده و مانع از شیوع این بیماری شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.