مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت در اظهاراتی با اشاره به مبتلا شدن علی لاریجانی به کرونا، گفت: برای ریاست مجلس که بخاطر مبتلا شدن به کرونا در خانه در قرنطینه هستند آرزوی شفای عاجل داریم. ایشان در دوران تعطیلی مجلس صبح، ظهر و شب درگیر بودند و پیگیر مسائل بودند، دیدارهایی داشتند، بازدید می کردند و بخاطر همین تلاش ها متاسفانه گرفتار این ویروس شدند و در امروز در قرنطینه هستند. ضمن تشکر از تلاش های این عزیز، برای ایشان شفای عاجل را آرزو می‌کنیم.

پزشکیان ضمن تشکر از کادر بهداشتی و درمانی، گفت: این عزیزان شبانه روز و عاشقانه در تلاش هستند و با افراد مثبت سروکار دارند و به نوعی با جان خودشان بازی می کنند. برخی از آنها جان خودشان را از دست دادند. باید قدردان این تلاش ها بود و برای از دست رفتگان از خداوند متعال طلب کنیم که با معصومین محشور باشند. 

نایب رئیس مجلس به دستورات و فرمایشات رهبری اشاره کرد و گفت: باید از مقام رهبری تشکر کنیم، اگر دستورات ایشان نبود قطعا به راحتی نمی شد مساجد، زیارتگاه ها و نماز های جمعه را تعطیل کرد و مردم را به سمت اطاعت از دستوارت ستادملی مبارزه با کرونا بسیج کرد. توصیه های ایشان بسیار مهم بوده است و باید قدردان بود.

وی ادامه داد: از صداوسیما، ارتش، سپاه، بسیج و دیگر نیروهای مسلح هم تشکر می کنیم. 

پزشکیان ضمن تشکر از رئیس جمهور گفت: از زمانی که ایشان وارد صحنه شدند و هر روز جلساتی دارند روند بهتر دنبال می شود. ولی از دولت انتظار داریم تا هفته آینده برنامه ملی مبارزه با کرونا را به صحن بیاورد. باید گفته شود برنامه برای مبارزه چیست؟ اگر توسعه پیدا کرد و تشدید شد کجا چه باید انجام دهد. روسای کمیسیون ها هم نظرات کارشناسی را حتما جمع بندی کنند و به صحن بیاورند. 

وی همچین به نمایندگانی چون شهریاری، بیمقدار و اسماعیلی که عزیزان خود را بخاطر ابتلا به کرونا از دست دادند تسلیت گفت. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.