سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امروز دومین جلسه هیات رئیسه در سال ۹۹ برگزار شد و در ابتدا موضوع انتخاب دبیرکل مطرح و آقای مهدی محمدنبی با قاطعیت آرا به عنوان دبیرکل انتخاب شد. از طرفی نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تایید و تبریک دبیرکلی مهدی محمدنبی نیز به فدراسیون رسید و تایید شد.

وی با بیان اینکه دومین موضوع جلسه امروز هیات رئیسه مربوط اصلاح اساس نامه فدراسیون فوتبال بود، گفت: در فرآیند اصلاح اساس نامه، جدول زمانبدنی مشخصی وجود دارد که موارد مختلف در حوزه اصلاح اساس نامه، آیین نامه ها و مقررات را در بر دارد که این موضوع مصوب و طراحی شد و انشاالله در موعد زمانی مقرر به مبادی ذی ربط در فیفا ارجاع داده خواهد شد تا موارد مرتبط با اساس نامه در روزهای آینده اطلاع رسانی شود. این نخستین بار است که در فرآیند اصلاح اساس نامه به طور مشخص اعلام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که انتخابات چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: این مسئله موضوعی است که در حیطه وظایف مجمع عمومی مرتبط با اساس نامه قرار دارد. مشی فدراسیون این است که به سرعت این موضوع به انجام برسد. مجمع مرتبط با اساس نامه و انتخابات در دستور کار فدراسیون فوتبال است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.