محمد ترکمانه در دیدار اعضای ستاد اجرایی فرمان امام با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر انجام شد، طی سخنانی از تلاش ستاد اجرایی فرمان امام برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: در قالب یک طرح بزرگ ملی وضعیت افرادی مناطق محروم کشور مورد بررسی قرار گرفته و درمان افرادی که مشکوک یا مبتلا هستند به صورت مستمر دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: پویش ملی احسان سلامت نیز از روز گذشته در استان قم آغاز شده است تا بتوانیم در قالب این پویش اقلام بهداشتی را در اختیار خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت قرار دهیم.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در پویش ملی احسان سلامت شاهد مشارکت مطلوب مردم، ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت هستیم تا اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را در میان افراد در معرض آسیب و گروه‌های پر خطر توزیع کنیم.

وی ادامه داد: در مرحله نخست ۱۰ هزار بسته بهداشتی را در میان مردم مناطق کم برخودار قم توزیع می‌کنیم و در ادامه این بسته‌های بهداشتی افزایش یافته و در دیگر استان‌های کشور نیز پویش دنبال خواهد شد.

ترکمانه ضمن ابراز امیدواری نسبت به رهایی از شر ویروس کرونا با مشارکت مردم عنوان کرد: اکنون صحنه، صحنه جنگ است و برخی از نیروهای ستاد اجرایی فرمان امام جان خود را از دست داده و برخی نیز به این بیماری مبتلا شده و در قرنطینه هستند.

وی تصریح کرد: اکنون در کنار کمک به تأمین سلامت مردم، خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده بر اثر سیل نیز مورد توجه ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته است و امیدواریم که بتوانیم در این عرصه موفق بوده و مشکلات مردم را رفع کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.