شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی به نقل از دو وزیر کابینه این رژیم اعلام کرد نتانیاهو در نشست کابینه با پخش ویدئویی مدعی شد ایران قربانیان کرونا را در زباله‌ها دفن می‌کند در حالی که دفتر نخست‌وزیری این رژیم اعلام کرد این ویدئو هیچ ارتباطی به ایران یا شیوع ویروس کرونا نداشته است. 

این دو وزیر صهیونیستی گفتند: بنیامین نتانیاهو ، در نشست کابینه ویدئویی را پخش کرد و مدعی شد که در این ویدئو شواهدی وجود دارد که ایران در حال پنهان کاری درباره قربانیان ویروس کرونا بوده و اجساد قربانیان این ویروس را در زباله‌ها دفن می‌کند.

این در حالی است که چند ساعت بعد، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فهمیده این ویدئو هیچ ارتباطی به ایران یا بحران شیوع ویروس کرونا نداشته است. این فیلم مربوط به یک مینی سریال بوده که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است.

نتانیاهو در نشست روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی به وزیران کابینه می‌گوید که ویدئویی دیده که در آن سربازان ایرانی در حال انتقال اجساد به کامیون‌ها بوده تا آن‌ها را به محل دفن زباله‌ها ببرند.

بر اساس گفته دو وزیر کابینه، نتانیاهو گفته که مئیر بن شبات، مشاور امنیت اسرائیل این ویدئو را به نتانیاهو نشان داده است.

بسیاری از وزیران کابینه خواستار دیدن این فیلم بودند و نتانیاهو نیز از شبات خواسته تا این فیلم را برای وزیران ارسال کند.

این فیلم هفته پیش توسط برخی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده بود و نتانیاهو بدون هیچگونه اعتبارسنجی یا تاییدی اقدام به مطرح کردن آن در نشست کابینه کرده است.

در همین حال رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند یعقوب لیتسمن، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی و همسر وی به ویروس کشنده کرونا آلوده شده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.