این ویدیو با وجود این سؤتفاهم به شدت مورد استقبال قرار گرفت و همه‌گیر شد. تا جایی که آن را حتی به رجب طیب اردوغان هم نشان می دهند و فخرالدین آلتون رییس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، از تماشای این ویدئو توسط اردوغان و تحت تاثیر قرار گرفتنش فیلم می‌گیرد  و آن را توییت می‌کند.

این ویدیو خیلی لایک و ریتوئیت شد و در هشتگ های ترکی اینستاگرام حسابی دیده شد. اما کاربرهایی متوجه می‌شوند که کلیپ مربوط به گرانادای اسپانیا نیست و متعلق به آذربایجان است و اذان در آنجا خوانده  نشده و مهدی یراحی آهنگساز و خواننده ایرانی این اذان را خوانده است و به وفور برای تصحیح این خبر و کلیپ این ویدیو بازبخش می‌شود و درباره‌اش توضیح می‌دهند.

جالب اینجاست که در میان کامنت ها بسیاری از افراد غیر ایرانی اذان مهدی یراحی را می شناسند و به آن اشاره می‌کنند. در ماه رمضان دو سال قبل هم سیبل‌جان، خواننده زن مشهور ترک در پستی که برای کشورش دعا کرد، صدای اذان گفتن مهدی یراحی را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

همچنین اکانت رسمی اینستاگرام، سه سال قبل، ماه مبارک رمضان در کشورمان ایران را با صدای مهدی یراحی به دنیا نشان داد. این که اثری در حدو اندازه اذان با آن میزان از حساسیت، شش سال پیش توسط خواننده‌ای ایرانی خوانده می‌شود که می‌تواند با آن همه سابقه و خاطره‌ای که از گذشته تا هنوز توسط اذان‌های مختلفی که خوانده شده رقابت کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.