آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار شد.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت‌های امیر سرتیپ دوم سید جاوید هاشمی در دوران تصدی فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری اظهار داشت: امیر هاشمی انسانی فرمانده محور و تابع سیاست‌های اعلامی بود و در دوران تصدی وی کلیه امور به صورت روان و بدون هیچ گونه چالشی انجام شد.

فرمانده نیروی هوایی در ادامه با بیان اینکه امیر رسولی نیز فرد با تجربه‌ای است و باید این تجریبات در راستای پیشبرد اهداف این نیرو به کار گرفته شود افزود: حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی و توسعه توانمندی‌های دفاعی ماموریت اصلی پایگاه هوایی شهید فکوری است.

امیر نصیرزاده خاطر نشان کرد: در راستای تحقق فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید باید با استفاده از توانمندی‌های بالای صنعتی منطقه، شاهد اقدامات چشمگیر و قابل توجه از طرف پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با قدردانی از زحمات امیر سرتیپ دوم سید جاوید هاشمی، فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز را به امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی تبریک گفت و برای این دو فرمانده آرزوی موفقیت کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.