آیت‌اللە سید ابراهیم رییسی شامگاه یکشنبه در گفت و گوی تلفنی با استاندار کردستان اظهار داشت: به وضعیت زندان‌های این استان توجه بیشتری شود.

وی اضافه کرد: از مجموعه دستگاه ها و نهادهای مرتبط می‌خواهم در کمترین زمان نسبت به بازگرداندن زندانیان فراری از زندان سقز اقدام کنند.

آیت‌الله رییسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و مشکلاتی که ایجاد کرده است، افزود: دستگاە قضا آمادە هر نوع همکاری برای کنترل بیماری کرونا تا بازگشت بە شرایط عادی است.

وی در این تماس تلفنی در جریان آخرین اقدامات انجام شدە در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و همچنین تدابیر اتخاذ شده برای دستگیری زندانیان فراری از زندان سقز قرار گرفت.

استاندار کردستان هم در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از مجموعە دستگاە قضا در استان در همکاری با مجموعە درمانی و ستاد مقابله با کرونا برای کنترل شیوع این بیماری، گزارشی از آخرین اقدامات و همچنین تعداد مبتلایان و فوتی های این بیماری در کردستان ارایه کرد.

بهمن مرادنیا تاکید کرد: در استان همکاری بسیار مناسبی برای کنترل این بیماری وجود دارد و تلاش می‌کنیم از هر امکانی برای بهبود شرایط استفادە کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.