روز گذشته کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه ای به رییس صدا و سیما از ابتلای راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون به کرونا خبر داده بود و برای دومین بار به رئیس سازمان صدا و سیما نامه نوشت تا پروژه های درحال ساخت را متوقف کنند.

حالا امروز راما قویدل خبر ابتلایش به کرونا را تکذیب و اعلام کرده که به صورت خودخواسته در قرنطینه است.

به گزارش سیمافیلم، راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون درخصوص شایعه ابتلایش به بیماری کرونا، گفت: به دلیل اینکه پیش‌ از این سابقه بیماری تنفسی داشتم ترجیح دادم در بازگشت به تهران برای تعطیلات نوروز «قرنطینه خودخواسته» را به دور از خانواده ام و برای حفظ سلامتی آن ها انجام دهم. در این مدت با مشورت پزشک در خانه هستم و خدا را شکر در حال حاضر مشکلی ندارم و آماده ادامه کار هستیم که قسمت های روزهای ابتدایی آغاز دفاع مقدس در سریال «ایل دا» را تصویربرداری کنیم و به محض آماده شدن شرایط به خرم آباد باز خواهیم گشت. 

وی اضافه کرد: در این روزها به جز چند تن از دوستانم و مرکز سیما فیلم با کسی وضعیتم را مطرح نکردم زیرا مطمئن نبودم و معتقدم فرد اگر اراده کند می تواند از عهده مشکلات و سختی ها برآید. ترجیحم این بود که این بحث عمومی و رسانه ای نشود که متاسفانه رسانه ای شد و عده ای تصور کردند بنده دچار بیماری کرونا شدم.

این کارگردان تلویزیون در پایان اظهار امیدواری کرد: این شرایط هر چه زودتر پایان یابد و دوباره شاهد فعالیت و جنب و جوش همه مردم در جای جای کشور  عزیزمان باشیم.

قویدل کارگردانی سریال دفاع مقدسی «ایل دا» را به عهده دارد. این سریال در مرکز سیمافیلم تهیه می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.