در شرایطی که تمامی امور و فعالیت های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا با اخلالی گسترده مواجه شده است،با این حال باشگاه نساجی مازندران قصد دارد که از امروز تمرینات خود را آغاز کند.

بازیکنان تیم نساجی روز گذشته تحت نظارت گروه پزشکی تست‌های کامل مربوط به کرونا را انجام دادند که هیچ مورد مشکوکی بین آن‌ها پیدا نشد. به همین دلیل طبق برنامه کادر فنی تمرینات تیم از فردا پیگیری می‌شود.

همچنین با تصمیم مدیران باشگاه رختکن و محل تمرین تیم نیز به طور کامل ضد عفونی شد و این روند به طور روزانه انجام می‌شود تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید. گفته می شود که به جز نساجی،تیم های سپاهان و تراکتور هم قصد دارند تمرینات خود را از امروز آغاز کنند.

این در حالی است که مهرزاد خلیلیان،سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی روز گذشته در خصوص قصد تیم های لیگ برتری برای برگزاری تمرینات گفت:در شرایطی که پرستاران شبانه روز دارند برای کنترل این بیماری تلاش می کنند این روا نیست که بعضی از باشگاه ها خودشان را ببینند و حاضر نباشند که منافع ملی را در نظر بگیرند.در صورتی که باشگاه ها تخلف کنند اول به آنها اخطار می دهیم، در مرحله دوم اعلام می کنیم که مسوولیت کارشان با خودشان است و در مرحله سوم هم آنها را با جریمه های سنگین روبرو خواهیم کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.