سید طاهر حسینی   با اشاره فوت یک نفر در بیمارستان شهید رجایی  اظهار کرد:  در سه روز گذشته بیماری  با حالت بیهوش به بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان منتقل و در بخش ای. سی. یو بستری شد.

وی ادامه داد: این  بیمار مرد با حدود ۴۱ ساله  به حالت بیهوش به بیمارستان شهید رجایی منتقل  شد که عصر  روز گذشته  این بیمار بر اثر ایست قلبی فوت شد .

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران ادامه داد: این فرد بیمار  علائمی از  بیماری کرونا نداشت و به بخش کرونای بیمارستان هم منقل نشده بود.

حسینی با اشاره به اینکه ایست قلبی ناشی از مصرف الکل عامل مرگ این بیمار بود، عنوان کرد: متاسفانه برخی ها با فضا سازی در فضای مجازی مرگ این بیمار را به علت ابتلا به کرونا اعلام کرده اند که به شدت آن را تکذیب می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  تاکنون ۵ بیمار مبتلا به کرونا از این بیمارستان مرخص و قرنطینه خانگی هستند و ۳ نفر بستری هست که حال عمومی آنها هم خوب است.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران  با اشاره به اینکه  تاکنون هیچ مورد فوتی کرونا در گچساران وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه بخش ویژه از بیمارستان شهید رجایی برای انجام روند درمان احتمالی مبتلایان به کرونا در نظر گرفته شده‌ که در این بخش، ۵۱ تخت بیمارستانی قابل ارتقا وجود داشته و علاوه بر آن، ۶ تخت آی‌سی‌یو برای بیماران احتمالی در نظر گرفته شده است.

 به گزارش فارس و به گفته پرویز یزدان پناه  استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون دارای ۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان که از این تعداد ۴۶ نفر از مبتلایان به کرونا در یاسوج، ۱۷ نفر در دهدشت،  ۷ مورد در گچساران ، ۱۱ نفر در چرام،  ۲ مورد در دنا و دو نفر در باشت هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فوت ۵ نفر براثر ابتلا به کرونا گفت: ۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا به صورت قطعی درمان شدند، ۱۲ نفر در بیمارستان بستری هستند و سایر بیماران در خانه به صورت ایزوله کارهای درمانی خود را انجام می‌دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.