پائولو دیبالا، بلیس ماتویدی و دانیله روگانی سه بازیکن یوونتوس بودند در هفته های اخیر مبتلا به ویروس کرونا شده اند و بیانکونری یکی از بیشترین تیم های سری آ بوده که درگیر این بیماری شده است. اما علیرغم وجود هراس هایی مبی بر مبتلا بودن دیگر بازیکنان به این بیماری، تست بقیه ستاره های یوونتوس منفی اعلام شده و فعلا سایه ویروس کرونا از سر این تیم رخت بربسته است.

اسکای اسپورت مدعی شد که یوونتوس از همه بازیکنان خود برای تشخیص احتمالی ویرس کرونا آزمایش گرفته و تنها نتیجه آزمایش بلیس ماتویدی، پائولو دیبالا و دانیله روگانی مثبت اعلام شده است.

این در حالیست که در هفته های اخیر کریستیانو رونالدو که با خانواده اش در مادیرا در قرنطینه قرار گرفته و بازیکنانی چون گونسالو ایگواین، میرالم پیانیچ ، سامی خدیرا و داگلاس کاستا نیز ایتالیا را ترک کرده اند. اخبار حاکی از آن است باشگاه یوونتوس قصد دارد بعد از بازگشت این بازیکنان به ایتالیا، دوباره و پیش از حضورشان در تمرین دو هفته قرنطینه برای شان تجویز کند. این رفتار بازیکنان یوونتوس به شدت مورد انتقاد رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته و آنها ستاره های بیانکونری را به عدم رعایت تجویزات بهداشتی متهم کرده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.