از روز گذشته اگر با تلفن همراه تماس بگیرید و به دلیل خاموش بودن و در دسترس نبودن پشت خط بمانید، بدون این که انتظارش را داشته باشید، رامبد جوان با لحن همیشگی‌اش شما را مخاطب قرار می دهد و شروع می کند به توصیه‌هایی برای ماندن در خانه. از روز گذشته تمام اپراتورها این ویژگی را فعال کردند و امروز نیز همراه اول با این اتفاق همراه شد.

«سیدجمال هادیان طبائی‌زواره» رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت؛ به ابتکار این وزارتخانه و همکاری و همراهی اپراتورهای تلفن همراه توصیه‌های کرونایی یک هنرمند نام آشنا به عنوان صدای انتظار مکالمه، در دسترس نبودن و خاموش بودن تلفن همراه قرار گرفتند.

هادیان گفت: در همه این موارد صدای آشنا و لحن ویژه آقای «رامبد جوان» مردم را به ماندن در خانه و توجه به موارد بهداشتی دعوت می کند و بر اساس گزارش‌های مختلف این ابتکار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی افزود، وزارت ارتباطات در یک ماه گذشته و روزهای منتهی به نوروز تمام توان و تلاش خویش را برای کمک به ستاد مقابله با کرونا به کار گرفته و همه ظرفیت‌های زیرساختی و فنی و تبلیغی خود را به این مهم اختصاص داده است و این مسیر ادامه خواهد یافت.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.