سلطان پرسپولیسی ها گفت: «این آخرِ سالی کام همه مان تلخ شد. کی فکرش را می کرد یک ویروس این طوری زندگی مردم دنیا را مختل کند. حالا اگر فقط در ایران بود، با هم می شد خیلی مسائل را قبول کرد اما اخبار می گوید کل دنیا درگیر کرونا هستند. این بیماری خیلی خطرناک است. از قول من بنویسید مردم مراعات کنند. انشالله مبتلایان به کرونا هر چه زودتر به شرایط عادی برگردند و حال شان خوب شود. من اصلا فکرش را نمی کردم یک روزی کار دنیا به اینجا بکشد!»

او اضافه کرد: «همه باید توصیه های وزارت بهداشت و سایر ارگان ها را جدی بگیرند. کرونا اصلا شوخی بردار نیست. نباید در موردش جک و لطیفه بسازند. باید دست به دست هم بدهیم و این بیماری را از کشورمان خارج کنیم. به اندازه کافی سال سختی برای همه ما بود و این ویروس کرونا هم وضعیت را بدتر کرد. البته من شک ندارم که مسئولان دولتی و نظام کارشان را بلدند و به بهترین نحو ممکن شرایط را در سال جدید تغییر می دهند اما خودمان هم باید آستین ها را بالا بزنیم و کمک کنیم تا اوضاع از این بدتر نشود.»

پروین در نهایت گفت: «این شرایط فقط همین مدت است زیرا در اخبار می گویند بیماری با گرم شدن هوا از بین می رود. مردم باید مراعات کنند. مثلا امسال که وضعیت به این شکل است، قید دید و بازدید را بزنند؛ هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. خودمان باید به فکر خودمان باشیم. من به باقی مسائل و شایعات کاری ندارم. باید به یکدیگر کمک کنیم چون همه در خطر ابتلا به این بیماری هستیم. روی صحبت با همه مردم است؛ یک دو، سه هفته در خانه بمانید و بیرون نروید تا انشالله بتوانند این ویروس را کنترل کنند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.