محمدحسن انصاری‌فرد درباره مشکلات زمان حضورش در باشگاه پرسپولیس در بخش خبری شبکه ۳ سیما، اظهار کرد: زمانی که به پرسپولیس آمدم، تمام درآمدهای فصل جاری هزینه شده بود و اوضاع اقتصادی خوب نبود و پول بازیکنان و مربیان را پرداخت نکرده بودند و حکم‌های دادگاه پشت سر هم علیه پرسپولیس صادر می‌شد. ما در این شرایط تیم را تحویل گرفتیم.

او درباره اختلافاتش با اعضای هیأت‌مدیره هم گفت: زمانی که آقای رسول‌پناه به هیأت‌مدیره اضافه شدند، اختلافات بیشتر شد. ارتباط من هم با وزیر کامل قطع شد چون آقای رسول‌پناه با آقای وزیر در ارتباط بود؛ یعنی از مدیرعاملی هیچ چیز باقی نمانده بود و ما با سیلی صورتمان را سرخ نگه داشتیم. تمام اعضا، مدعی مدیرعاملی باشگاه بودند و به همین خاطر دوست نداشتند که موفق بشوم. کارشکنی‌های زیادی انجام دادند؛ از جمله این که چهار روز قبل از داربی قرارداد بازیکنان را در رسانه‌ها منتشر کردند که همین امر مشکلاتی برای ما ایجاد کرد. من همه مسائل را به آقای وزیر گزارش کردم اما او کاری انجام نداد و پشت هیأت‌مدیره ایستاد.

وی درباره موضوع برانکو و جدایی‌ او از پرسپولیس هم گفت: با رفتن برانکو هواداران همه چیز را از چشم وزیر دیدند و به همین خاطر آقای وزیر تشخیص داد فردی به باشگاه بیاید که هواداران را آرام کند. من مهره‌ای شدم که آن زمان این اتفاق رخ بدهد اما وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، دیگر هیأت‌مدیره با من همکاری نکرد.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس همچنین درباره خبر شکایت این باشگاه از برانکو، گفت: یک روز قبل از آخرین جلسه هیأت‌مدیره، آقای وزیر به من پیام داد که چرا وقتی چهار ماه است می‌گویم، از برانکو شکایت نمی‌کنید؟ چرا مسامحه می‌کنید؟ آقای وزیر گفتند چه پشت‌پرده‌ای بین شما و برانکو وجود دارد؟ اما من می‌خواهم از آقای وزیر بپرسم چه پشت‌پرده‌ای می‌توانم با برانکو داشته باشم؟ آقای وزیر شما تا یک ماه قبل به من دستور دادید با برانکو مذاکره کنم که می‌خواهند به عنوان سرمربی تیم ملی انتخابش کنند؛‌ بعد می‌گویید چهار ماه است می‌گویم شکایت کن!

در همین رابطه محمد حسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا تأکید کرد: پس از پیام وزیر ورزش برای شکایت از برانکو، در آخرین جلسه هیأت‌مدیره که من حضور داشتم، درباره شکایت از برانکو و همین‌طور بحث برکناری روابط عمومی باشگاه صحبت شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.