سه منبع آگاه به رویترز گفتند، مدیریت اطلاعات بسیار حساس نیازمند جلساتی در محدوده‌های ایمن سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا شامل سازمان سیا، مرکز ملی مبارزه با تروریسم و دفتر مدیر آژانس اطلاعات ملی آمریکا است که ناظر بر تمامی آژانس‌های اطلاعاتی دیگر می‌باشد.

با این حال یکی از این منابع عنوان کرد، به کارمندان سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام شده که می‌توانند ساعات کاری منعطف‌تری داشته باشند هر چند که دفاتری همچون مراکز عملیاتی باید ۲۴ ساعته با حضور نیروها همراه باشند.

شیوع ویروس کرونای جدید سازمان سیا را بر آن داشته تا جلوی ورود بازدیدکنندگان خارج از سازمان را به داخل ساختمان‌هایش بگیرد و نشست‌ها با دیگر آژانس‌های دولتی را نیز از طریق ویدیو کنفرانس برگزار کند.

این سازمان یک برنامه فاصله گذاری اجتماعی را برای کارمندان مهمش برقرار ساخته و آنها بر اساس این برنامه مجبور به کار در دفاتری متفاوت هستند. همچنین هر کارمندی که مظنون به قرار گرفتن در معرض ویروس کرونای جدید باشد مجبور خواهد شد برای ۱۴ روز به قرنطینه برود.

دو منبع خبری گفتند، اخیرا یک کارمند سازمان سیا تست کرونا داده و نتیجه آن منفی بوده است. به گفته سه منبع مذکور، تا کنون هیچ یک از سه آژانس اطلاعاتی آمریکا موردی از ابتلای کارمندانشان به کرونا ویروس را گزارش نکرده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.