میرلوحی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری تهران در خصوص خدمات گسترده‌ای که در طول سال ۹۸ ارائه کردند، افزود: سال ۹۸ را با سیلاب‌های گسترده شروع کردیم و در تهران مسائل و حوادثی همچون هواپیمای اوکراینی و حوادث آبان‌ماه و نهایتا شرایط شیوع کروناویروس را داشتیم.

وی افزود: همکاران ما در مجموعه خانواده بزرگ شهرداری تهران در همه این عرصه‌ها خدمات ارزشمند و گسترده‌ای را ارائه کردند. در بحث کرونا بهشت زهرا (س) خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌کند. سازمان میوه و تره‌بار نیز همانند سال‌های گذشته در شب‌های عید و اسفند خدمات مهمی داشته و این خدمات امسال مهم‌تر شده است. فروشگاه شهروند برای رساندن اقلام ضروری مردم که محتکرین و کسانی که با ایجاد اضطراب در جامعه نیاز ذخیره کالا را دامن می‌زنند تلاش بسیاری را برای مقابله با این اقدامات کرده است.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند که اگر یک روز تلاش آن‌ها متوقف شود تبعات بسیاری در شهر تهران ایجاد خواهد شد و تلاش کمتری از نقش کادر بهداشت و درمان نخواهند داشت و حضور آن‌ها در صحنه از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین آتش‌نشانی که کار مهمی دارد، در ضدعفونی شهر همت و تلاش بسیاری را به کار گرفته است. مترو و اتوبوسرانی نیز برای ضدعفونی و جلوگیری از شیوع کروناویروس زحمات زیادی را کشیدند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدامات سازمان رفاه اشاره کرد و افزود: کودکان کار و افرادی که در گرمخانه‌ها حضور دارند، در این روزها نیازمند حمایت هستند و در این مسیر سازمان رفاه اجتماعی شهرداری تهران تلاش ارزشمندی را به کار گرفته است. در همین شرایط کارگران فضای سبز مشغول کار هستند و به بهار فکر می‌کنند. برخی این بخش را مورد نقد قرار می‌دهند در حالی که باید به این توجه داشته باشند که نیروهای فضای سبز زیباسازی و پسماند نیروهای احتیاطی ما هستند.

میرلوحی از مجموعه مدیرانی که در دریافت مطالبات شهرداری از دولت تلاش کرده‌اند نیز قدردانی کرد و افزود: نیاز است که به این مدیران پاداش داده شود و از آن‌ها قدردانی به عمل بیاید.

وی از همه شهروندان تهرانی درخواست کرد که برای مقابله با شیوع کروناویروس در کشور در خانه‌های خود بمانند و افزود: به مردم التماس می‌کنم در خانه‌های خود بمانند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.