در ۲۴ ساعت گذشته در سرزمین اصلی چین تنها ۷ تن بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که ۶ نفر آنها در استان هوبی کانون اصلی شیوع ویروس کرونا بوده است.

گزارش می افزاید شمار مبتلایان شناسایی شده جدید هم در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته به ۸ نفر کاهش یافته است که پنج نفر آنها ساکن استان هوبی بوده اند.

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین با این حساب به ۸۰ هزار و ۸۱۳ تن و شمار قربانیان این ویروس هم به سه هزار و ۱۷۶ تن رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چنی همچنین اعلام کرد با درمان یک هزار و ۳۱۸ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته شمار کل بهبود یافتگان این کشور به ۶۴ هزار و ۱۱۱ نفر رسیده است.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان نیز تاکنون در مجموع ۱۹۰ مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده است که ۱۳۱ مورد در ناحیه اداری ویژه هنگ کنگ، ۱۰ مورد در ناحیه اداری ویژه ماکائو و ۴۹ مورد در جزیره تایوان اعلام شده است.

کمیسیون ملی بهداشت همچنین گزارش کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مبتلا به کرونا که از خارج از کشور به چین سفر کرده بودند هم شناسایی شدند که بر این اساس شمار ارفادی که از خارج به چین سفر کرده و به کرونا مبتلا هستند به ۸۸ نفر رسیده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.