تعداد نمایندگان مبتلا شده به کرونا درحال افزایش است، بنا به روایت مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس از ۱۰۰ نماینده ای که تست داده اند، تست ۲۲ نفر مثبت بوده است.

در همین راستا ایلنا گزارش داد که صبح امروز شهاب نادری نماینده مردم منطقه ای اورامانات و سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی به علت داشتن علام بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان استان کرمانشاه بستری شدند .

شهاب نادری به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا در بیمارستان فارابی کرمانشاه که مخصوص بیماران کرونایی است بستری است. همچنین حسینی کیا نیز در یکی دیگر از بیمارستانهای ویژه کرونای استان بستری شده اند .

آقای رئیس جمهور کاشان را تعطیل کنید

همچنین سیدجواد ساداتی‌نژاد به فارس گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در کاشان و آران و بیدگل با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور برای درخواست تعطیلی  کاشان و اران و بیدگل را مطرح کردم.

وی در خصوص جزئیات این نامه عنوان کرد: در این نامه آمده که با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا در منطقه و مشورت با متخصصان و پزشکان تنها راه متوقف کردن روند روبه رشد ابتلا تعطیلی دو شهرستان است که درخواست می‌شود در  این خصوص اقدام عاجل صورت پذیرد.

محتکران لوازم بهداشتی از انسانیت فاصله گرفتند

همچنین حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار، درباره لزوم برخورد جدی با محتکران لوازم بهداشتی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: افرادی که دست به احتکار می‌زنند آن هم در مواقعی که سایر مردم و هموطنان‌شان نیازمند این اقلام هستند و جانشان در معرض خطر است در حقیقت از انسانیت فاصله گرفتند و نگاهشان نسبت به هر مساله ای تنها یک نگاه ابزاری و مادی است.

او ادامه داد:  این افراد به هیچ وجه قابل احترام نیستند و در هر موقعیت و هر شغلی که باشند به هر بهانه ای این کار را انجام می‌دهند و فرصت طلبی را در حد اعلای خود به نمایش گذاشته اند.

کمالی افزود: ما همواره شاهد بوده ایم که ملت ایران نسبت به یکدیگر فداکار و از خود گذشته بودند و  دفاع مقدس مصداق بارزی برای این موضوع بود و حتی قبل از پیروزی انقلاب شاهد بودیم که مردمِ با فرهنگ ایران نسبت به هم محبت داشتند و نسبت به جان یکدیگر احساس همبستگی و مسئولیت می‌کردند.

فعال اصلاح طلب خاطر نشان کرد: مردم ما مصداق بارزی برای شعر «بنی آدم اعضای یک دیگرند» بوده و از یک اصل و ریشه هستند و چنانچه بخواهند رفتاری غیر از این از خود نشان دهند این رفتار نکوهش شده و کسانی هم به که به این سمت حرکت می‌کنند باید هم باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند.

بازدید رئیس سازمان بسیج از کارگاه دوخت ماسک گروه‌های جهادی

همچنین سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز با حضور در کارگاه تولید ماسک که توسط گروه جهادی سفیران کوثرنور برپا شده است از پویش طوفان همدلی و فرایند دوخت ماسک بهداشتی دیدن کردند.

وی ضمن بازدید از این کارگاه ایشان به لزوم همکاری نهادها و وزارت خانه‌های مربوطه برای تامین مواد اولیه تولید ماسک تاکید داشتند تا از تمام ظرفیت گروه‌های جهادی برای تولید و توزیع ماسک استفاده بشود.

گروه جهادی سفیران کوثر نور با بیش از ده سال سابقه فعالیت جهادی در عرصه‌های فرهنگی اموزشی و کارآفرینی، از روزهای ابتدایی شیوع کرونا اقدام به برپایی دو کارگاه تولید ماسک کرده است و تا کنون نزدیک به ۱۰۰۰۰ عدد ماسک با نظارت وزارت بهداشت برای توزیع در بیمارستان‌ها تولید کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.