علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به شهر مقدس قم که تاکنون بیشترین رنج حاصل از شیوع این بیماری را متحمل شده، خاطرنشان کرد: فاستقم کما امرت !با تکیه بر مهربانی کریمه اهل بیت(س)، از بستر کسالت برخیز! این روزها می گذرد و می دانم که بر دامنت کبریات ننشیند گرد...

متن کامل پست اینستاگرامی رئیس مجلس به شرح ذیل است:

در هفته‌های گذشته، ابتلای تعدادی از هموطنان عزیزمان به ویژه در استان‌های قم، گیلان و تهران به کرونا و درگذشت شماری از مبتلایان، حلاوت واپسین ایام سال را برای همگان به تلخی مبدل کرد.

ضمن آرزوی بهبودی کامل برای همه مبتلایان ،‌طلب آمرزش و رحمت برای قربانیان و صبر و آرامش برای بازماندگان، امیدوارم که با همت شبانه روزی مسؤولان علی الخصوص اقدامات پیشگیرانه  ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همکاری و همدلی مردم رئوف، هر چه زودتر، شاهد کوتاه شدن سایه شوم این بیماری از سر کشور باشیم تا دشواری و مرارت  ایام، جای خود را به احساس پیروزی و سربلندی دهد.

همچنین خود را در رنج  مردم شریف قم در این روزهای سخت سهیم می‌دانم و با این شهر مقدس چنین همسخن می‌شوم که: فاستقم کما امرت! با تکیه بر مهربانی کریمه اهل بیت(س)، از بستر کسالت برخیز! این روزها می‌گذرد و می‌دانم که بر دامنت کبریات ننشیند گرد".

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.