نشست ویدیوکنفرانسی بررسی وضعیت گیلان در مقابله با بیماری ویروسی کرونا  با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، مهدی شادنوش نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت و درمان و سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین امشب برگزار شد.

شادنوش در این نشست با ارائه گزارشی از روند درمانی و بهبود یافتگان از لزوم همراهی تمام استان برای مقابله با این ویروس کووید ۱۹ سخن گفت.

سردار عبدالله پور نیز گزارشی از عملیات گندزدایی، ضدعفونی معابر، بیمارستان‌ها و همچنین آمادگی نیروهای داوطلب، جهادی و کادر درمان ارایه و از تشکیل گردان مقابله با کرونا در تمامی شهرستان ‌‌‌‌ها خبر داد.

وی همچنین از آمادگی کامل سپاه برای همکاری با کادر درمانی استان و درصورت نیاز احداث بیمارستان صحرایی خبر داد.

طبق دستور فرمانده سپاه قدس گیلان تمام سپاه‌های شهرستانی از فردا تا اتمام بیماری کرونا به صورت آماده باش در خدمت مردم هستند.

سردار سپهر جانشین  رئیس سازمان بسیج نیز از آمادگی کامل بسیج ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اقشار و بسیج پزشکی برای کمک به نیروهای درمانی برای مقابله با کرونا در کیلان سخن گفت.

در این نشست علاوه بر تأکید کار جهادی و آتش به اختیار بسیج برای کمک به نیروهای درمانی، مقرر شد  تمام درمانگاه‌ها و نیروها ر اختیار علوم پزشکی برای کمک به مباحث درمانی بیماران کرونایی استان قرار گیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.