یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک امشب پرسپولیس مقابل شهرخودرو در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: پیش بینی می کردیم بازی سنگین و سختی داریم. به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که یکی از مهم ترین بازیهای این فصل را با شهرخودرو داریم.

وی افزود: خوشبختانه با تمرکز بالا وارد زمین شدیم. ذهنیتی که بازیکنان قبل از بازی داشتند برای خودم هم آموزنده بود. برای آماده بودن ذهنشان رفتارهای زیبایی کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس افزود: گل‌های خوبی زدیم که روی سرعت بالای بازیکنان بود. در نیمه دوم تیم حریف برای جبران آمده بود. به بازیکنانم گفته بودم نباید به آنها خطا بدهیم ولی روی همین موضوع هم گل خوردیم.

وی تاکید کرد: تیم ها وقتی گل می خورند افت شدید پیدا می کنند اما بازیکنان پرسپولیس روی دفاع خوب و انتقال قابل قبول به حمله، گل خوبی بزنیم. بازی کردن مقابل شهرخودرو که قدرتمند است خیلی سخت است.

گل محمدی درباره عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی ادامه داد: دوست داشتیم جلوی چشم هوادارانمان سه امتیاز را می گرفتیم. امیدوارم بتوانیم بازی های آینده را هم همینطور پیش برویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می کنید پرسپولیس در ایران زودتر قهرمان می شود یا لیورپول در انگلیس گفت: لیورپول که قهرمان شد و رفت. البته این را به شوخی گفتم اما تا لحظه ای که جام نگرفتیم نمی توان حرفی زد. فوتبال است و اتفاقات مختلفی رقم می خورد.

یحیی درباره اینکه چرا دیر تعویض می کنید افزود: وقتی مشکلی نباشد طبیعی است دیر هم تعویض صورت بگیرد.

سرمربی پرسپولیس درباره مالکیت توپ که به حریف امروز خود داده بود گفت: باید درباره این موضوع نگاه ویژه ای شود که چه اتفاقانی رخ می دهد و نباید روی یکسری عدد و رقم مانور داد.

وی در پاسخ به سوال اول خبرنگار مهر مبنی بر تغییر محل بازی وحید امیری تصریح کرد: تغییر تاکتیک نداده بودیم و فقط جای وحید را عوض کردیم که در پست فوروارد بازی کرد.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوال بعدی خبرنگار مهر، مبنی بر فضاسازی برخی باسگاه ها ها همچون شهرخودرو ، تراکتور و سپاهان مبنی بر مهندسی لیگ برتر برای قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: امروز هرکس به خودش اجازه می دهد راجع به این بحث ها صحبت کند. باید مدرک بیاورند. من هم می توانم مصاحبه کنم و بگویم قهرمانی فلان تیم در فلان سال مهندسی شده بود. چنین صحبت هایی بار حقوقی دارد. نباید بی مدرک حرف بزنند.ِ

وی تاکید کرد: آنچه در داخل تیم دیدم اتحاد است. باید بگویم عوامل تیم دارند با جان و دل تلاش می کنند و مزد زحمات خود را می گیرند. بازیهای با کیفیتی انجام می دهیم و می بریم.

گل محمدی گفت: این مَثلِ قدیمی است که گربه دستش به گوشت نمی رسد می گوید بو می دهد. وقتی دستشان به جام نمی رسد چنین صحبت هایی می کنند. باشگاه خیلی راحت می تواند آنها را به دادگاه بکشاند.

یحیی گل محمدی در ادامه پرسش و پاسخ با خبرنگار مهر تاکید کرد: همه ما ایرانی هستیم. درباره اسم پرسپولیس صحبت شده است. اگر کمی تاریخ خوانده باشیم می دانیم یکی ازاصیل ترین اسامی همین پرسپولیس است. اسم این تیم یک هویت بزرگ است و خیلی راحت نباید صحبت کنند و تهمت بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.