باتوجه به مرگ مشکوک زن ۲۴ ساله، بازپرس جنایی دستور تحقیق درخصوص مرگ مهوش را صادر کرد. در بررسی‌های اولیه شوهر وی گفت: پارسال بود که در جشن عروسی یکی از دوستانم با مهوش آشنا شدم. او قبلاً ازدواج کرده اما شوهرش بعد از مدتی فوت کرده بود. عقد موقتمان سه ساله بود و قرارمان این بود بعد از این مدت او را به عقد دائم خودم دربیاورم.

شوخی با بنزین

مرد ۳۱ ساله ادامه داد: در این مدت البته باهم اختلاف‌هایی داشتیم اما موضوع خاص و مهمی نبود مثل بیشتر زن و شوهرها اختلاف داشتیم. روز حادثه هم یک اتفاق باعث این آتش‌سوزی شد. مهوش از بوی بنزین خیلی خوشش می‌آمد و آن روز من برای موتورم بنزین تهیه کرده بودم. از آنجایی که مهوش از این بو خیلی خوشش می‌آمد روی او بنزین ریختم. به شوخی گفتم این هم ادکلن برای تو تا مدام بویش را استنشاق کنی و حس خوبی بهت بدهد. در همین هنگام سیگار روشن کردم اما سیگارم باعث اشتعال لباس‌های آغشته به بنزین مهوش شد. ناگهان لباس‌هایش شعله ور شد و من سعی کردم او را خاموش کنم. حتی دست هایم دچار سوختگی شد، با کمک مردم آتش را خاموش کردیم و او را به بیمارستان بردیم.

 دلیلی برای جنایت

همزمان با تحقیقات در خصوص مرگ مشکوک زن جوان، خانواده مهوش به دادسرا رفته و از شوهر صیغه‌ای دخترشان به اتهام قتل شکایت کردند.

یکی از اعضای خانواده مهوش در تحقیقات گفت: هومن دروغ گفته و مهوش هیچ علاقه‌ای به بوی بنزین نداشت. آنها مدام با هم اختلاف داشتند. یکی از موارد اختلافشان به ۲۰ روز قبل بر می‌گردد او قرار بود به شهرما بیاید و تلفنی آمدنش را اطلاع داده بود. ما منتظر او بودیم که پلیس ترمینال تماس گرفت و گفت مهوش و هومن باهم در ترمینال درگیر شده‌اند و هومن او را کتک زده است. می‌خواستیم به تهران بیایم که مهوش زنگ زد و گفت که موضوع مهمی نبوده و آشتی کردند.

او ادامه داد: هومن در کار جعل مدارک تحصیلی بود و مهوش از این موضوع خیلی ناراحت بود. به هومن گفته بود که از او شکایت می‌کند. از طرفی هومن راضی نبود مهوش را به عقد دائم خود دربیاورد و مدام سر این موضوع باهم دعوا داشتند. زمانی که مهوش دچار سوختگی شده بود از بیمارستان با ما تماس گرفت و گفت که با هومن دعوایش شده و هومن او را آتش زده است با شنیدن این حرف راهی تهران شدیم اما قبل از رسیدن ما،مهوش در بیمارستان فوت کرده بود.

باتوجه به اظهارات هومن درخصوص نداشتن اختلاف با همسرش، علاقه نداشتن مهوش به بوی بنزین، تهدیدهای زن جوان درخصوص برملا کردن راز جعل و خلافکاری‌های وی و اظهارات او قبل از مرگ، بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت هومن را صادر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.